Κυριακή, 1 Ιουλίου 2012

Επιπεδη κοιλια τωρα!!!

Τωρα που το καλοκαιρι ειναι μπροστα μας ολες οι γυναικες ανεξαρτητως ηλικιας θελουμε να εχουμε ενα sexy καλογυμνασμενο σωμα μα πανω ολα μια επιπεδη κοιλια η οποια θα φαινεται τοσο υπεροχη μεσα στα στενα μας χαμηλοκαβαλα τζιν αλλα και στα πολυ αποκαλυπτικα μαγιο του καλοκαιριου.
Και για αυτο υπαρχει τροπος αρκει να εχουμε επιμονη,υπομονη και θεληση.Ετσι λοιπον παρακατω θα σας παραθεσω μερικα μυστικα για μια sexy επιπεδη κοιλια που ολες οι γυναικες θα την ζηλευουν και ολοι οι αντρες θα την θαυμαζουν.
  • ενταξτε στην καθημερινη σας διατροφη πολλα φρουτα και λαχανικα.Κοινοτυπο και χιλιοειπωμενο αλλα ναι οι φυτικες ινες ειναι αυτες που θα σας βοηθησουν να εχετε μια επιπεδη κοιλια καθως καταπολεμουν την δυσκοιλιοτητα ενω παραλληλα σας κρατανε χορτατες και ετσι δεν τρωτε οτιδηποτε αλλο βρεθει μπροστα σας με κινδυνο να παρετε πολλα παραπανισια κιλα.
  • ελεγξτε εαν εχετε καποια τροφικη δυσανεξια η και αλλεργια σε καποιο συστατικο τροφιμων οπως ειναι η λακτοζη.Σε αυτη την περιπτωση επισκεφθητε τον γιατρο σας για εναν μικρο ελεγχο και απλως αντικαταστηστε τα τροφιμα που σας ενοχλουν με καποια αλλα που θα σας προτεινει και ο γιατρος σας ισης διατροφικης αξιας για παραδειγμα στο προβλημα της δυσανεξιας της λακτοζης η ιδανικη λυση ειναι η ενταξη των γαλακτοκομικων χωρις λακτοζη στην διατροφη μας.
  • τρωτε αργα το φαγητο σας.Ειναι πολυ σημαντικο να μασαμε καλα την τροφη μας και το γευμα μας να διαρκει 20-30 λεπτα τουλαχιστον καθως ετσι δεν καταπινουμε αερα κατι που προκαλει φουσκωμα στην κοιλια μας αλλα παραλληλα διευκολυνουμε και την διαδικασια της πεψης καθως οσο καλυτερα μασαμε την τροφη μας τοσο καλυτερα ειναι για το στομαχι μας που δεν επιβαρυνεται με την διαδικασια της χωνεψης και  ετσι δεν βαρυστομαχιαζουμε.
  • προσοχη στο αλατι!Θα πρεπει να ελεγχουμε τα τροφιμα τα οποια καταναλωνουμε να διαβαζουμε τις ετικετες των τροφιμων και να φροντιζουμε ετσι ωστε τα τροφιμα τα οποια βαζουμε στα ντουλαπια μας και στο ψυγειο μας να μην ξεπερνουν τα 500 mgr νατριου ανα μεριδα καθως το αλατι προκαλει αυτο το δυσαρεστο αισθημα φουσκωματος.
  • τρωμε μικρα και συχνα γευματα ανα τακτα χρονικα διαστηματα κατα προτιμηση ανα 3-4 ωρες κατι που βοηθα πολυ και στην μειωση της αισθησης του φουσκωματος αλλα και στην αυξηση του μεταβολισμου σας και στον καλυτερο ελεγχο της πεινας σας και του σακχαρου σας κατι που δεν θα πετυχαινατε με τιποτα με 2-3 μεγαλα γευματα την ημερα.
  • διαχειριστειτε το προβλημα της σπαστικης κολιτιδας με τα διαφορα φαρμακα που κυκλοφορουν  στο εμποριο αλλα και με την σταδιακη ενταξη των τροφιμων που σας πειραζουν ετσι ωστε να συνηθησει ο οργανισμος σας.Βεβαιως η ενταξη να γινεται παντοτε στην αρχη σε πολυ μικρες ποσοτητες με πολυ καλα βρασμενα τα λαχανικα η οποιοδηποτε αλλο τροφιμο σας ενοχλει και σταδιακα εαν δειτε οτι ολα βαινουν καλως μπορειτε να αυξησετε τις ποσοτητες και την συχνοτητα της καταναλωσης του τροφιμου στην διατροφη σας.
  • βαλτε την ασκηση στην ζωη σας η εκγυμναση των κοιλιακων μυων ειναι ενα πολυ σημαντικο κομματι για την  ομορφη και υγιη εμφανιση μιας επιπεδης κοιλιας ιδιαιτερα σε εμας τις μανουλες που με την γεννα και την εγκυμοσυνη οι κοιλιακοι μυες χαλαρωνουν εξαιτιας της παρατεταμενης τους διατασης στην διαρκεια της εγκυμοσυνης.Ακομα αλλες αεροβιες ασκησεις οπως το τρεξιμο,το κολυμπι,το αερομπικ κλπ ειναι ιδανικες καθως βοηθουν και στην καυση θερμιδων και της αποβολης του λιπους και των τοξινων αλλα παραλληλα απελευθερωνουν και ενδορφινες τις ορμονες της χαρας και της χαλαρωσης που διωχνουν το αγχος και το στρες μακρια απο την καθημερινοτητα μας περιοριζοντας ετσι τα τυχον φουσκωματα και τους τυμπανισμους απο το συνδρομο του ευερεθιστου εντερου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου